środa, 6 lutego 2008

Kultura korporacyjna

Kultura korporacyjna to:
wyzwanie, teamwork, sukces, quality, rozwój, teambuilding, kariera, samorealizacja, wsparcie, inicjatywa, kreatywność, ambicje, wytrwałość, leadership, nieustanne kształcenie .. czyli jednym słowem bulshit

Co najlepiej oddaje niżej zamieszczona "teambuildingowa" piosenka ...



2piwom nie udało się do tej pory zreformować. Ciągle każdy kolejny dzień, w którym wstaje o 7 rano, wita standardowym "kurwa mać" .

Ale wszystko się może oczywiście zmienić. Jeżeli na niniejszą notkę natrafią pracodwacy 2piw. They show 2piwa a better way.

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

O kuuuuuuuuuuuuuuurrrrwa.....Sekta

Anonimowy pisze...

No ostro!!

ms_olga pisze...

Mnie to się skojarzyło ze szkołą dla dzieci z niedorozwojem umysłowym. No i z sektą. A te jałowe hasełka są żałosne, niczym się nie różnią od tych z innych korporacji.

m pisze...

Weź zmień pracodawcę, bo ten ma jakieś dewiacje w nie wiadomo którą stronę. Nawet nie dałem rady do końca obejrzeć tego filmiku. Nawet Lubelski Full tego nie przebije.

Anonimowy pisze...

Ale gmiot ;]]] Na eurowizje z nimi ;)

Anonimowy pisze...

A gdzie 2piwa na tym filmiku?
Czyżby kręcili go o 20, kiedy był jeszcze w pracy?
Ale pracodawcy nie zmieniaj, pracuj najlepije jak potrafisz... to powinno zniszczyć system od środka.

Anonimowy pisze...

Yyy...aż mnie zemdliło. Dobrze, że mój pracodawca nie serwuje mi takich rewelacji. Na pewno byłabym niesamowicie zmotywowana...

Anonimowy pisze...

Aby nie było tak strasznie:
NIKT 2piw nie katuje takim "teamcostam" shitem. Niniejsza piosenka została znaleziona na youtube.

Nie zmienia to jednak faktu, że jest bardzo zabawna (lub straszna - jak kto woli)....

Anonimowy pisze...

Ernst & Young = Jesus ?? ;>

Anonimowy pisze...

o kuuuuurwa!! lechu dam na msze bo mi sie smutno zrobilo jak zobaczylem co zrobili z tymi biednymi ludzmi z EY