piątek, 4 stycznia 2008

Blog roku

Blog 2piwa.blogspot.com bierze udział w konkursie na blog roku 2007 organizowanym przez portal onet.pl. Kategoria: Zabawne zwariowane.
Złośliwi zapytają po co ? Odpowiedź - druga nagroda to Nikon D80 - aparat może nie dwa razy lepszy, ale raczej na pewno dwa razy droższy od nowego, na szczęście jeszcze działającego aparatu 2piw :)

Konkurencja będzie bardzo ciężka. Zgłoszono ponad 11 tys. blogów. (Ciekawe kto je wszystkie odwiedzi? :)

Najwięksi rywale zdaniem 2piw w kategorii Zabwane i zwariowane to zapewne:
http://gifki-i-napisy.blog.onet.pl
http://only-me6.blog.onet.pl
oraz
http://justa550.blog.onet.pl/

Jutro lub pojutrze prezent dla stałych czytelników.

UPDATE:
2piwa oczywiście zdaję sprawę z tego, że nie ma najmniejszych szans. Oprócz wyżej wymienionych blogów, są również te, które prezentują znacznie lepszy poziom, niż bardzo wpływowy i opiniotwórczy serwis 2piwa.blogspot.com (2piwa wie, że bardzo ciężko w to uwierzyć)

Niestety nagrodą w kategorii Zabawne i zwariowane jest Laptop MacBook white 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, a nie aparat Nikon D80. Po co komu komputer Apple, no po co :)

Jakby ktoś był zainteresowany głosowaniem, to będzie to chyba możliwe w kolejnej części konkursu.



W kategorii Zabawne i zwariowane, zgłoszona tylko 622 blogów.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ty sie zastanóf jakie linki dajesh, wszedłam na jednego blogusia i pszeczytałam ost notke...
litosci ;p

ps. tak, to rzeczywiscie silna konkurencja ;]

Anonimowy pisze...

Ale sobie 2piwa punkt odniesienia znalazł :/ - wypadasz fenomenalnie!!!!

Anonimowy pisze...

To dla Ciebie zadna konkurencja ;]

Anonimowy pisze...

He he he będzie Ci głupio, jak one awansują dalej, a Ty nie :P
Powinieneś wiedzieć jak to jest w Polsce - im większy kicz tym bardziej ludzi, to interesuje - takie ów dziwne społeczeństwo nadwiślańskie mamy w tym pięknym kraju ;)
Niemniej jednak życzę powodzenia ;)
pozdrawiam, Aujourdhui.

Anonimowy pisze...

Wiem tyle że wszystko zjebałam!!!

WSZYSTKO!!!

Nie będzie sylwka u mnie,ja będę na chacie siedzieć...;/

Zerwałam z chłopakiem

Może słusznie zrobiłam...

A jeśli chodzi o starych to za dużo powiedziałam i wyłączyli mi neta ;(

Ale także za moje piękne oceny ale teraz ubłagałam ich żeby mi na moment włączyli...

Muszę zaraz lekcje robić bo się znów przychrzani...

Nie będzie noty długo bo mi już napewno nie włączy do stycznia albo lutego...;(

WSZYSTKO DO DUPY!!!

przez jedną osobę...przeze mnie...:(

teraz to wiem...teraz kiedy już jest za późno!!!

Jestem kompletną idiotką!!!

Nie napisałam tu wszystkiego...bo[?]

Nie chcę aby niektóre osoby to zobaczyły...przyjaciele(o ile jeszcze ich mam :( ) wiedzą o co kaman...;(

Nie będzie notki długo...spadam...

Postaram się to wszystko naprawić...

Trzymajcie za mnie kciuki...


cytat z jednego z konkurencyjnych blogow. A brzmi prawie jak 2piwa :D

Anonimowy pisze...

może być ciężko... ;> życzę szczęścia anyway :)

2piwa pisze...

Nic nie brzmi tak jak 2piwa :)
Ale tekst rzeczywiście, bardzo interesujący.