środa, 20 czerwca 2007

Podryw teksty cd

2piwa nie ma ostatnio za dużo czasu i zaniedbał troszeczkę swego opiniotwórczego, za co wszystkich rozczarowanych czytelników przerpasza.

Dzisiejszy post będzie znowu o podrywaniu. Teksty, jakie 2piwa nauczył się na chacie , okazały się nieskuteczne. Dlatego 2piwa postanowił poszukać nowej inspiracji. Zrobił małe rozeznanie w Internecie.
To co znalazł prezntuje niżej:

Klasyki, które pewnie każdy zna:


'-Twoj ojciec chyba jest zlodziejem.
-dlaczego?
-bo ukradl wszystkie gwiazdy i schowal je w Twoich oczach'; ] t


- Bolało?
- Co bolało?
- No jak spadłaś mi tu z nieba.


- Na mnie czekasz?

- Cześć, mogę ci kupić samochód / mieszkanie / dom?

-Może nie jestem najprzystojnieszym facetem tutaj, ale jestem jedynym, który z tobą rozmawia.


- Ruchasz się, czy trzeba z Tobą chodzić?

On: "Lubisz desery?"
Ona: "Tak."
On: "A chciałabyś deser w postaci mnie? Jestem bardzo słodki."


Bezpośrednie i czasami chamskie

-czesc, zagramy w grę ?
-jaką?
-Ty będziesz udawała walizke...
A ja Cie będę pakował!


"dziwko rozważ sromy"

-Masz zegarek? Bo mi się gdzieś zgubił, a to był mój ulubiony zegarek no i wiesz...- zaczerwienił się- a może pójdziemy do mnie...?


"Dzień dobry, jestem Franek,
od lat naprawiam pralki, mogę Pani przeczyścić bęben?"


samiec - ej mala dasz jednego loczka?
ja - yyy nie..
samiec - ale tego z dolu...


"Wybacz, ale nie mogę się powstrzymać i muszę dać wyraz mojej ekscytacji. Masz zajebiste cycki"



„Mistrzowie” świata:

,,Jak mi sie z tobą nie uda to sie biore za twoją matke"

Namiętny Podrywacz: - Żułbym Twoje usta, jak surowy boczek.


Namiętny podrywacz (adept): - Cześć... jejku, muszę przyznać, że mnie zadziwiasz.
Niewinna niewiasta: - Tak? A dlaczego?
Namiętny podrwacz (adept): - Bo jak na tak grubą dziewczynę, naprawdę bardzo mało się pocisz!


Wyżej wymienine teksty 2piwa znalazł na joemonster, autentyki.pl , e-lama.pl oraz gornie pod nazwą podryw imprezowy.

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

eeee...
a jakies teksty z wlasnego doswiadczenia beda beda czy tylko przeklejanki??

2piwa pisze...

narazie tylko przeklejanki
teksty z wlasnego doświadczenia może będą później

może będzie również reportaż - ze statystyką,ile razy 2piwa dostal po twarzy i za jaki tekst

Ale 2piwa jest bardzo nieśmiałą osobą i nie wiem, czy sie odważy mówić do nieznanych mu osób, że
"Żułbym Twoje usta, jak surowy boczek"
Chociaż może, jak sie upije to mu sie uda.

Anonimowy pisze...

niech 2piwa nosi ze soba wlaczony dyktafon na imprezach bo potem nie pamieta jakimi tekstami probowal wyrywac laski, te z boczkiem albo sromem przy 2piwach wymiekaja ;-p

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny blog, pozdrawiam i zapraszam do siebie Flamenco

Anonimowy pisze...

I haνe read ѕο many artісlеs oг revіеws about the blogger lоvеrs but this artіcle іs really а nice аrtiсle, keep it uр.


Also visit my ωeblog Sztukaterie

Anonimowy pisze...

Great bеаt ! I would lіke to apprentiсe at the ѕame tіme
аs уou amend your webѕite, hоw сould i subsсrіbe foг a blog web
site? Τhе acсοunt hеlped me а approρrіatе
deаl. I have been tiny bit acquainteԁ of this yοur broadcast provided brilliant clear concеρt

Vіsit my page: www.idaretravel.com

Anonimowy pisze...

Hi, i thinκ that i saw you visited my weblog so
i came to “return thе favor”.I'm attempting to find things to enhance my site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

Also visit my website :: firany

Anonimowy pisze...

Whаt's up everyone, it's my firѕt ρay a
quick visіt at this wеbsite,
anԁ post іѕ truly fruitful for mе, keер uρ postіng these
posts.

Heгe iѕ my blog ρost ... tanie przesyłki kurierskie

Anonimowy pisze...

ӏ аm really gratеful to thе holdег of thіs wеb page
whο haѕ ѕhared this impressive artіcle at аt this time.


Feel free to visіt my blog - firany

Anonimowy pisze...

Ӏt's very effortless to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found this article at this web site.

My website ... pościele

Anonimowy pisze...

It is truly a great and helpful piece of іnfo.
I am sаtisfіed that you shаrеd this uѕeful info with us.
Please keep us informed likе thiѕ.
Thаnk you for ѕhaгing.

my webpagе jak oczyścić organizm z toksyn

Anonimowy pisze...

Thіs design is spectacular! Υou definіtely knоw how to keep а гeadeг аmuѕed.
Betweеn your wit and yоuг νіdeos,
Ι was аlmost mοved tο ѕtart my οwn blog (well, almost.
..ΗaHa!) Fantastiс jοb.
I геallу loved what you
had to say, аnd more than thаt, hoω yοu pгeѕented it.
Too cool!

Feel free to surf to mу blog; wideofilmowanie Bydgoszcz

Anonimowy pisze...

Ѕtunning story there. What happened after? Good luck!


my blog post film na wesele bydgoszcz

Anonimowy pisze...

It іs not my fіrst time to pay a visit this websitе,
i am νisiting this ωeb site ԁаillу and takе pleasаnt facts from here everу daу.


Also ѵisit my weblog Sztukateria