wtorek, 24 kwietnia 2007

ilove.pl - dalej :)

Jeszcze kilka nowych cytatów, obiecuje, że już ostatnich. W komentarzach do poprzedniego postu wkleiłem opis mego "badawczego" profilu, więc jeżli ktoś jest zainteresowany to zapraszam ...

"Jestem normalnym, spokojnym i podobno dość przystojnym (jak twierdzą co niektórzy)"

Niektórzy twierdzą, ze ludzie i dinozaury żyły razem na Ziemi

"jeżeli znajdzie się taka co będzie mi prasowała
jedwabne koszule i lniane spodnie ... to moze
czegos szukam ...bo z tym prasowaniem to juz
.....grrrrrr ;)"

Jeżeli stać cię na jedwabne koszule i lniane spodnie to na pewno jakaś się znajdzie :)

"sympatyczny facet
lubię ciasta, a z ciast najbardziej seks ...tfu
chciałem powiedzieć keks :)"

american pie ????

"Lubię sportowe auta, kocham zwierzęta, zwłaszcza
psy rasy amstaf, jestem dobrą kucharką, a moim
największym hobby jest taniec erotyczny;)"

Ideał nieprawdaż ??


"Ogłaszam zatem konkurs, którego główną nagrodą
jestem Ja. Zwycięzcą* zostaje osoba, która
pierwsza poprawnie odpowie na pytanie - do czego
służyło czyste prześcieradło i cztery cytryny?
Odpowiadając na debilne komentarze - CYTRYN NIE
zawija się w prześcieradło i nie spuszcza na
penisa. Co za debil mógł coś takiego wymyślić?"

Odpowiedziałbym podobnie - jak ten debil, ale skoro jest to błędna odpowiedź to zgaduję: prześcieradło do spania - cytryna do herbaty ????

I na koniec, prawdziwy filozoficzny kwiatuszek:

"jestem jaki jjestem byłem jaki byłem bedę jaki
będę..."

Brak komentarzy: