niedziela, 4 lutego 2007

Pomysł numer 1

Moja znajomość programów graficznych, HTMLa, jak również mój zmysł artystyczny nie są najwyższe, wiec skorzystam z gotowego szablonu.
Niżej znajduje się jeden spośród moich pomysłów. Prezentowanie największych głupot jakie znalazłem w Internecie, przykład : opisy grono.net. (na razie bez linków)

"Mam buty ze sklepu, a nie z allegro w przeciwieństwie do niektórych."

"NIE ZNASZ NIE ZAPRASZAJ"

"Chciałabym być Barbie. Ta kurwa ma wszystko."

" nie będe pisał o sobie bo to by za długo było pisania"

">>>jEsTeM jAkA jEsTeM i KaŻdY kTo MnIe ZnA mA wYrObIoNe ZdAnIe Na MóJ tEmAt<< "
"nIe LuBiĘ sAmA pIsAć O sObIe,WiĘc PrZeDsTaWiAm OpInIę ZnAjOmYcH o MnIe:"
"*nIeNaWiDzE:
- lAnSuJąCyCh SiĘ pAnIeNeK;
- fRaJeRsTwA;
- pOlIcJi;
- jEbAnYcH pLoTkArZy;
- kŁaMsTwA;
- zDrAdY."

"*: DzIeWcZyNkI dZiĘkUjE zA tEn ZaJeBiStY wYpAd :*"

"No JeSteŚmy IdeAlNą ParĄ=] PoProStU=P"

"lubiaca duuuzo chlac, moze to malo pasujace do panienki, ale chuj mnie to boli;P"

"--->DO WSZYSTKICH DWULICOWYCH KURWÓW<--- "dwulicowych ludzi jest od chuja w tym mieście.."

"-GG- (jak masz pisać głopoty nie pisz i nie wkurwiaj mnie ) dla fajnych dla lubiących wszystko co pozytywne nie dla lamusów ,pedałów i ściemniaczy !!!!!JeBaĆ-KoNfFfFi"

"Wyrywaniem profesjonalnie świnek w 100% pozdro dla brata Pawła..!!kokony kurwa to jest to<---hehe..!!" "Solarium promyczek 2x w tygodniu + krem sex kitten!!!!!!!!!!!!!!! >Lubie fajne dupeczki tym sie interesuje na 1 miejscu<---------------"

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

moim faworytem jest trzeci od końca cytat, ze względu na sposób odmiany wyraz KURWA 8D