niedziela, 4 lutego 2007

Początek

Witam, zakładam bloga. Nie mam zielonego pojęcia, o czym będę pisał i w jaki sposób będę go prowadził, ale mam kilka pomysłów, zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Na razie skupię się nad wyglądem, może zrobię jakąś grafikę, przeczytam instrukcje, „pożyczę” Photoshoopa lub Corela :P.
Niestety moja znajomość polskiego nie jest najlepsza, wiec PRZEPRASZAM za wszystkie stylistyczne, ortograficzne i interpunkcyjne błędy. Jeżeli po jakimś czasie nie dostrzegę poprawy, to moja działalność tutaj zostanie zawieszona


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

2piwa, a co jeszcze planujesz na swoim blogu zamieścić? Teksty z netu są interesujące, ale przydało by się coś więcej, np. trochę zdjęć rozebranych lasek, albo coś w tym stylu.
Pozdrawiam
Tytan nie tylko intelektu

Anonimowy pisze...

"Nie mam zielonego pojęcia, o czym będe pisał i w jaki sposób będę go prowadził, ale mam kilka pomysłów" - dorzuc to do swoich kozackich opisow z netu!:P Nie pisze tego ze zlosliwosci, tylko z troski o Ciebie!:) Pozdrawiam z nad morza;)

2piwa pisze...

Do zdjęć rozebranych lasek to ja mam wystarczającą ilość linków :) Ale nie będę się nimi dzielił :P

Za wszelkie nielogiczne posty przepraszam. Chciałbym nauczyć się pisać poprawnie po polsku, bo wiem, że mam pewne braki, prawdopodobnie wyniesione jeszcze z podstawówki. Chciałem podkreślić, że pomimo tego że mam kilka pomysłów (wklejanie głupich tekstów, ubliżania ludziom, wstawiania zdjęć z imprez etc), nie wiem który z nich ostatecznie wybiorę.
pozdrawiam, z Fsi Fielkiej

Anonimowy pisze...

2piwa, coś się blog nie rozwija. Wydaje mi się, że jesteś student więc może napiszesz coś o sesji? A jak jesteś już po, to być może coś o świętowaniu?

2piwa pisze...

Miałem nie pisać o sobie, bo to mało interesujący temat, ale ponieważ jestem strasznie dumny z ostatniej sesji zimowej, to postanowiłem, że jutro umieszczę o niej post.