piątek, 25 listopada 2011

Niespotkany sukces Polaka.

Niespotkany sukces Polaka. 2piwa dokonał rzeczy niespotykanej.

Kolejny rekord możliwości ludzkiego organizmu został pobity. Po fantastycznych wyczynach jamajskiego sprintera Usain Bolt w biegach na 100 m oraz 200m, kolejnym fantastycznym wyczynem popisał się Polak, 2piwa, który swoim najnowszym wyczynem zaszokował w tym tygodniu świat. Dwudziestoklilkuletni mieszkaniec Warszawy ustanowił niespotykany rekord w grze zręcznościowej Hedgehog Launch v 1.1 – udało mu się umieścić tytułowego jeża na orbicie okołoziemskiej w trakcie dwóch dni.


Hedgehog Launch to zręcznościowa gra strategiczna ze strony armorgames.com, której głównym celem jest umieszczenie jeża na orbicie okołoziemskiej. Wystrzelając jeża z katapulty za zebrane kuleczki oraz odwiedzone katapulty zarabia się pieniądze. Dzięki zbieranym pieniądzom można ulepszać katapultę oraz jeża, dzięki czemu łatwiej można zbierać znacznie większą ilość pieniędzy. Po rozbudowaniu katapulty do maksymalnych rozmiarów – istnieje możliwość wystrzelenia jeża na orbitę.
2piwa umieścił jeża drugiego dnia. Naszemu serwisowi udało się zrobić zdjęcia upamiętniające ten historyczny wyczyn:











Po dość długich staraniach, serwisowi 2piwa.blogspot.com udało się uzyskać komentarz 2piwa: „Mój dotychczasowy rekord wynosił 3 dni, (2 dni zbierania, 3 - umieszczenie jeża na orbicie – red.). Myślałem, iż jest to szczyt ludzkich możliwość. Niemniej jednak grałem w Hedgehog launch dalej, doskonaląc swoje umiejętności. W końcu, po dwóch latach od pobicia poprzedniego rekordu, udało mi się dokonać rzeczy niemożliwej. Umieściłem jeża na orbicie w drugim dniu (jeden dzień zbierania- drugi wystrzelenie jeża w kosmos – red.). Bardzo się z tego powodu cieszę. Zamierzam świętować cały weekend”

Na pytanie o swoje plany na przyszłość 2piwa odpowiada: „Po świętowaniu zapewne będę miał kaca, więc tradycyjnie – sensacje XX-wieku , później zamierzam skupić się na nowej grze zręcznościowej, Robot Unicorn Attack. Mam nadzieję, że moje wyniki w tej grze również zaszokują świat”

Brak komentarzy: