czwartek, 4 września 2008

Trendy na naszej-klasie.

Odwiedzając od czasu do czasu (codziennie po pracy ) portal nasza-klasa.pl 2piwa zauważył dwa trendy, których do tej pory nie udało mu się zaobserwować na portalu grono.net i ilove.pl.

Trend 1: wstawianie codziennie o godzinie 20 – 23 swego nowego zdjęcia. Tak by pojawiało się ono wśród nowododanych. Wśród „wspaniałych znajomych” 2piw znajduje się kilka rodzynków wstawiających codziennie jakieś swoje nowe zdjęcie.
Próba wyjaśnienia trendu 1: Podobnie jak 2piwa, który po wstawieniu nowego postu na niniejszych łamach, co godzinę sprawdza statystyki odwiedzin, rodzynki codziennie wstawiające nowe zdjęcia na naszej klasie, chcą uchodzić za osoby zabawne, fajne i popularne. O popularności przypomina im zapewne nowa funkcja, „Osoby oglądające mój profil”, o fajności podpisy pod zdjęciami: „Fajna Focia”, „Buziaczki”, „Zajefajna fotka:)))”, „Sliczne:*”. 2piwa w tym miejscu postanowił być złośliwy: „Moje drogie rodzynki, tak jak nie każdy post 2piwa jest fajny, tak zdecydowanie nie każda dodawana przez was codziennie fotka jest fajna”

Trend 2:wstawianie swoich zdjęć w jakiś szablon typu reklama na ulic, obraz, plakat.
Próba wyjaśnienia trendu 2: Fajne i popularne rodzynki wstawiające „artystyczne zdjęcia”, chcą uchodzić również za osoby kreatywne. 2piwa nie podejrzewa kreatywnych rodzynków o znajomość Photoshopa lub Corela. Ba, nie podejrzewa ich również o znajomość nazw: "Photoshop" i "Corel". W sieci istnieje zapewne jakiś skrypt, lub program automatycznie przerabiający zwykła zdjęcia na zdjęcia „artystyczne”.

Aby nie być do końca niesprawiedliwym hipokrytą, należy zaznaczyć, że 2piwa również stosuje pewne, lepsze lub gorsze, metody autokreacji w internetowym świecie. Przykładem tego może być np. niniejszy blog.

3 komentarze:

czy wydra wygra? pisze...

Akurat ten drugi trend na gronie to i owszem występuje. A Nasza- klasa jest kiepska sama w sobie.

Anonimowy pisze...

kurwa już cię czytać nie mogę, masz jakąś obsesje na punkcie debili ?

Anonimowy pisze...

A ty znowu sensu w kupie szukasz.