czwartek, 7 czerwca 2007

Znalezione - głupie

Dzisiaj kolejny cytat, który strasznie rozśmieszył 2piwa. 2piwa ma nadzieje, że przynajmniej kilka osób tego nie czytało. Historyjka znaleziona na bash.org.pl. Bezpośredni link: tutaj .
"[master] cze
[blondi-80] heja
[blondi-80] czemu nic nie piszesz
[master] pisze pisze
[blondi-80] to pisz bo zaraz bedem się zbierac na rejw patry
[blondi-80] jak masz na imie ?
[master] norbert
[blondi-80] ja jestem kaska
[master] fajnie sluchasz techno ?
[blondi-80] nie ale lubie się przy nim bawic
[blondi-80] cos malomowny jestes misiu
[blondi-80] skont jestes , bo ja z gliwic
[master] e to kawalek odemnie bo ja z zabrza, znaczy doklafnie to z zaborza ale w sumie z zabrza
[blondi-80] kawalek jak kawalek, zalezy czym się jedzie
[master] ja bym dojechol w 8 minut
[blondi-80] A czym jezdzisz
[master] BMW 320 Z KLIMĄ
[blondi-80] ojjjooooooooo. Suuuuuper pewnie bardzo bogaty jestes
[master] wiadomo
[blondi-80] a jaki silnik i który rocznik
[master] 2 litry benzyna 91 rocznik nie bity stuningowany ful opcja
[blondi-80] a co w tej ful opcji
[master] radio tosziba 200 watowe tuby basowe w bagazniku alusy spojler przyciemniane szyby tlumik basowy i napis z tylu master
[blondi-80] kurcze to niezla gablota, a masz skure kseony i stroboskop ? kiedys jechalam w takich bmw, cudo bylam taka podniecona ze uhhhhh
[master] o troboskopie mysle, skura wiadomo kseony kupie se w niemczek bo tam turcy majom wszystko kradzone tansze. W sosnicy koledzy z klasy sprzedaja ale nic nie spuszcza
[blondi-80] a gdzie chodziles do szkoly
[master] 2 lata do samochodowki ale olalem to i pojechalem do niemcow
[master] teraz mam czas to jakie studia bym se zrobil ino jeszcze nie wiem co bo same jakies badziewia , resocjalologia i inne takie bzdety
[master] no i ta mature musze w koncu zalatwic
[blondi-80] czyli nie pracujesz na stale
[master] na stale inni pracuja dla mnie w niemczek mialo się kasy jak lodu, w polsce nie jest tak latwo bo pały się czajom na kazdym kroku
[blondi-80] jak masz taka fure to musisz niezle zarabiac
[master] wiadomo, teraz wszedlem w handel a ty co robisz ?
[blondi-80] ja mam 2 fakulety i w obu zawodach pracuje
[master] co masz ? co to som fakulety
[blondi-80] to sa kierunki jakie się ukonczylo i z jakich się ma dyplom
[master] a jakie ty masz
[blondi-80] jestem zaruwno fryzjerka jak i sprzedawczyni
[master] super, ale ani do sklepuw nie chodze ani do fryzjera
[blondi-80] czemu
[master] mo sklepu mama a żeby się obciac na lyso nie musze chodzic do fryzjera
[master] masz fotke ?
[blondi-80] mam, ale ty pierwszy
[master] daj mejla moj to master666@wp.pl
[blondi-80] spoko ty wyslij na blondikasia@inteira.pl
[master] cos mi się tu piepszy nie kce wyslac
[blondi-80] aha sory blondikasia@inteiia.pl
[blondi-80] eeeeeee blondikasia@interia.pl teraz dobrze
[master] ok
[master] już cie widze
[master] kurde niezla foczka blond blosy rozowa mini
[blondi-80] Ja ciebie jeszcze nie widze
[master] super wygladasz w tych bialych kozakach na obcasach i samym staniku
[blondi-80] dzieki
[master] masz czym oddychac
[blondi-80] no wiem chuda nie jestem, ale ostatnio wiecej pale to tak się nie tyje
[master] a nie pieprz dupa musi być okragla gdzie chodzisz na impry ? może by my wyskoczyli kiedy
[blondi-80] mam twoja fote- twardziel jestes ale wygladasz inteligentnie takie muskuly musisz dozo na siloownie chodzic
[master] wiadomo się chodzi, troche koksu i w pol roku kark znika
[blondi-80] Suuuuuper , nigdy nie mialam takiego silnego faceta
[master] a chciala bys mieć ?
[blondi-80] nie wiem
[blondi-80] znaczy chciala bym mieć ale cie nie znam
[master] to mogę przyjechac zaraz i mnie poznasz
[master] czy się wstydzisz , ja tam nie owijam w bawelne
raz dwa i myk
[blondi-80] a przyjechal bys BMW ?
[master] wiadomo
[blondi-80] kurcze już cala podniecona jestem
[blondi-80] a pojedziemy do gwarka wodo czy spirali?
[master] do gwarka wiadomo a gzie indziej ? do studentuw chcialas isc do spirali ? z tymi matolami tanczyc ?
[blondi-80] nie mow mi o spirali , tam takie biedaki chodza zawsze sama musialam sobie kupowac drinki i wracac autobusem.
[master] jak bym tam wszedl to wszystkim bym od razu ......
[master] a gdzie mam po ciebie przyjechac ?
[blondi-80] wiesz gdzie jest pszczynska ?
[master] wiadomo
[blondi-80] to skrecasz na bojkowska a potem tak jak się na lotnisko jedzie ul lotnikow 3 blok po prawej
[master] to jest tak pod gorke jak się jedzie ?
[blondi-80] no
[master] to bardzo dobrze znam, kiedys pol nocy tam czatowalem na ....... co mi kolpaki ...... I urwal naklejke z bmw
[blondi-80] mowiles ze masz alusy
[master] wtedy jeszcze nie mialem
[blondi-80] a przyjedziesz do mnie w alusach
[master] wiadomo
[blondi-80] a przyjedziesz po mnie w czarnej skurze ?
[master] A w czym mam przyjechac, w kurce jak jakis jełop ?
[blondi-80] suuuuper
[master] a ty co ubierzesz ?
[blondi-80] a co mam ubrac ?
[master] no nie wiem jakas krutkom kiecke dekolt
[blondi-80] a wlosy mam spiac w kucyk czy rozpuszczone ?
[master] co ty w kucyku wygladala bys jak dziwka a ja mam w gwarku reputacje
[blondi-80] dobra, mam super mocno rozowa bluzeczke z serduszkiem z duzym dekoltem
[master] a możesz ubrac te biale kozaki
[blondi-80] jasne zawsze w nich chodze na impry
[blondi-80] to o ktorej bys był ?
[master] jak ci pasuje, może się jeszcze wykompie i mogę jechac tak kolo 21 mogę być
[blondi-80] 21.30 bo musze jeszcze do kolezanki skoczyc poprawic tipsy i pozyczyc kosmetyki
[master] dobra to akurat se bankomatu skocze
[blondi-80] a duzo kasy będziesz wyciagal ?
[master] no w gwarku czeba się pokazac no nie ? ale ty nie biesz ja stawiam
[blondi-80] Suuuuuper
[blondi-80] mam jeszcze prosbe
[blondi-80] jak przyjedziesz to zaparkuj nie na ulicy ale wjedz za ten 3 blok tam stoi takie granatowe bmw mojego brata ale [stare i="" zjebane="" to="" zaparkuj="" obok="" niego="" 80=""] otwosz okna i zalacz jakies techno
[blondi-80] wiesz bo mam w bloku 2 takie szpanerskie kurwy, to im slepia wyjda z orbit jak zobacza wypasiona bmw
[master] a mam wyjsc z auta ?
[blondi-80] no możesz wyjsc i palic , ale tak żeby było widac ze to twoje auto
[master] wiadomo
[master] dobra to ja sie jednak wykompie I tak 21.20 bede pod tym blokiem
[blondi-80] A mozesz udawac ze z kims rozmawiasz przez telefon ??
[master] po co mam udawac, podzwonie po ziomkach ma się 500 zl na karcie
[blondi-80] ale patsz sie w strone okien czy te suki sie patsza
[master] dobra
[blondi-80] bedom srały z zazdrości
[blondi-80] to narazie Norbi lece robic te tipsy
[master] k....a skont wiesz ze mowia na mnie norbi
[blondi-80] bo masz na imie norbert nie ?
[master] aha
[master] dobra to do zobaczenia foczka jestes piersza klasa bedziemy sie super bawic
[blondi-80] jasne od razu bylo widac ze jestes swoj czlowiek to przyjezdzaj ale ta muzyke to glosno pusc
[master] wiadomo



Ps. Są już pierwsze wyniki egzaminu 2piwa, z ASC. Sytuacja w konkursie wygląda następująco.
Zda/nie zda ... Prowadzą:
Bambosz, Tropike, Kaila,Amaranta, mocno życzliwy, Damwal,Roman G
Dokładne oceny: (w nawiasie błąd bezwzględny)
1.Kaila (0)
2.Tropike,Roman G, Damwal, Bambosz, Amaranta (0,5)

Jak pojawi sie kolejny wynik, powstanie specjalna zakładka z lewej strony.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ty to chyba specjalnie robisz...

2piwa pisze...

tak, nie mam nic ciekawszego do robienia, niż przekręcanie cudzych nicków ...
pomylilem się raz wpisując do arkusza Excela, jeszcze raz przepraszam

Anonimowy pisze...

fym obstawial ze to na specjalnie ;>, to wszystko jego wina!!! ;]

Anonimowy pisze...

Tak, cale zlo tego swiata to moja zasluga, zajebisty jestem, co nie ? ;]