czwartek, 18 września 2008

Punch

Czy wracając codziennie głodny z pracy/uczelni/czegokolwiek masz ochotę zrobić coś takiego :



2piwa, nie raz i nie dwa, miał ochotę. Jak łatwo można się domyśleć: na chęciach się skończyło. Na przeszkodzie stała: socjalizacja, niska samoocena i całkowity brak odwagi.

czwartek, 4 września 2008

Trendy na naszej-klasie.

Odwiedzając od czasu do czasu (codziennie po pracy ) portal nasza-klasa.pl 2piwa zauważył dwa trendy, których do tej pory nie udało mu się zaobserwować na portalu grono.net i ilove.pl.

Trend 1: wstawianie codziennie o godzinie 20 – 23 swego nowego zdjęcia. Tak by pojawiało się ono wśród nowododanych. Wśród „wspaniałych znajomych” 2piw znajduje się kilka rodzynków wstawiających codziennie jakieś swoje nowe zdjęcie.
Próba wyjaśnienia trendu 1: Podobnie jak 2piwa, który po wstawieniu nowego postu na niniejszych łamach, co godzinę sprawdza statystyki odwiedzin, rodzynki codziennie wstawiające nowe zdjęcia na naszej klasie, chcą uchodzić za osoby zabawne, fajne i popularne. O popularności przypomina im zapewne nowa funkcja, „Osoby oglądające mój profil”, o fajności podpisy pod zdjęciami: „Fajna Focia”, „Buziaczki”, „Zajefajna fotka:)))”, „Sliczne:*”. 2piwa w tym miejscu postanowił być złośliwy: „Moje drogie rodzynki, tak jak nie każdy post 2piwa jest fajny, tak zdecydowanie nie każda dodawana przez was codziennie fotka jest fajna”

Trend 2:wstawianie swoich zdjęć w jakiś szablon typu reklama na ulic, obraz, plakat.
Próba wyjaśnienia trendu 2: Fajne i popularne rodzynki wstawiające „artystyczne zdjęcia”, chcą uchodzić również za osoby kreatywne. 2piwa nie podejrzewa kreatywnych rodzynków o znajomość Photoshopa lub Corela. Ba, nie podejrzewa ich również o znajomość nazw: "Photoshop" i "Corel". W sieci istnieje zapewne jakiś skrypt, lub program automatycznie przerabiający zwykła zdjęcia na zdjęcia „artystyczne”.

Aby nie być do końca niesprawiedliwym hipokrytą, należy zaznaczyć, że 2piwa również stosuje pewne, lepsze lub gorsze, metody autokreacji w internetowym świecie. Przykładem tego może być np. niniejszy blog.

poniedziałek, 1 września 2008

Brak TV - problem w pracy.

2piwa nie ogląda w ogóle telewizji, więc nie wie co się w bożym świecie dziej. Przyczyna jest bardzo prozaiczna, mianowicie brak odbiornika TV.
Ten wielkie społecznie zaniedbanie, powoduje czasami bardzo duże problemy. 2piwa nie orientuje się jakie obecnie reklamy są na topie. Jest to dość duży problem. Dlaczego? Chociażby dlatego, że w jego pracy można dostać zadanie polegające na analizie przekazu marketingowego operatorów komórkowych.
Analizując dość pokaźne archiwa youtuba, 2piwa natrafił na dwie reklamy, bardzo, ale to bardzo, przypominające jedną z jego ulubionych spelun. Reklamy oczywiście bardzo mu się podobają:

Reklama 1



Reklam 2